25 Mayıs 2009 Pazartesi

ufak değişiklikler...





Fotoğraftaki penyeleri pazardan almıştım.
Çeşitli renklerde birkaç değişik model...
Hepsinin ortak özelliği fiyatı.
Tanesi 25 krş tu.Tabii 10 tane falan aldım.
Haliyle bazılarında ufak defolar var.
Pembe olandaki defoyu ,kalple kamufle ettim.
Uyum sağlaması için birkaç tane daha şirin kalp diktim.
Bu renk renk kalpleri çantamda da kullanmıştım.
Beyaz penyenin yakası biraz açık gibi geldi.
Aysel arkadaşımın verdiği dantel vardı,onu kullandım.
Desenli askılı bluzuma da dantel dikip
takımı tamamladım.Beyaz penye ile o askılıyı
birlikte kullanmayı düşündüm.
O askılı bir zamamanlar
yarım kollu gömlekti,sıkılınca modelini değiştirdim.
Belki size bir fikir vermiş olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet