19 Temmuz 2009 Pazar

kese çanta...




İyice kayıplara karıştım,farkındayım.
Biraz bu sıcaklar yüzünden ,yaz geldi böyle oldu.
Bazen hiç bir iş yapmak içimden gelmiyor.

Bu arada çok sevgili arkadaşım Filizciğim Ayvalığa
birkaç günlük bir kaçamak yaptı,biraz hasret giderdik.

Geçenlerde yukardaki kese torbayı yaptım.
Tekrardan farkettim ki elişi yapmak bana iyi geliyor.

Bu kese çantanın yapılış hikayesi de şöyle;

Bir ilaç firmasının verdiği büzgülü kırmızı torba duruyordu.
Üzerindeki marka yazısını nasıl kapatayım derken,
desenli gömleğimin uzun kollarını
haşin bir makas darbesiyle kısalttım.

Kesilen kolla hem çantamın
cebini oluşturdum,hem yazı kapanmış oldu.
Üzerini süsleyip,bir de omuz askısı
diktim.Gömlekle birlikte kullanılınca da iyi oluyor.

1 yorum:

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet