24 Kasım 2009 Salı

keçeden aşık arı yaptım




Daha önce 10marifette arı mayayı yayınlamıştım.
Bloğa koymak için bir tane daha yapmayı bekliyordum.


Kullandığım keçeler ince olduğundan kanatları kalıp yardımıyla iki kat kesip,bunları birbirine
battaniye dikişiyle dikiyorum.

Tombik bir karın için elyaf gerekiyor.

Baş olarak kullandığım tahta boncuğu
 silikon tabancasıyla gövdeye sabitliyorum.
Başlığında açtığım küçük iki
delikten antenleri çıkarıp uçları kıvırıyorum.
Önceden yanaklardaki pembelik

boyanıp,kurutulmuştu tabi.

Sonra yapışkan simle başlığına ve karnına

noktacıklar yaptım.Buzdolabına yapışması

için arkasına bir küçük mıknatısı silikonladım.


                            
                            Farklı renkten iki kalp kesip
                                  kanatlara yapıştırdım.
                          Böylece aşık arı bitmiş oldu.

5 yorum:

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet