27 Ocak 2010 Çarşamba

Kırmızı Çantama Yenileme

Kırmızı renk enerji arttırıcı olduğu için ,
bu renkten bir eşyanın
yanımızda olmasında fayda var.
Bir çift kırmızı eldivenimin yanısıra,


 fotoğraftaki kırmızı çantamı da çok seviyorum.
Annemin aldığı bir ilacın, hediye çantası.
Bir tane eskittim.Bu ikincisi.
İç astarı böyle parça parça
yırtılınca nasıl kurtarabilirim dedim.
Eski bir yazlık çıtır desenli bir gömleğim vardı ,işe yaradı.
Ön cep için kumaş yetmeyince oraya
elimde olan  kırmızı polardan diktim.
Yepyeni oldu.Fikir belki birinin işine yarar.
Fermuara da anahtar ve keçeden kalp süs taktım.

1 yorum:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet