22 Mart 2010 Pazartesi

hobi odama hoşgeldiniz ...

Genelde mim yazmayı sevmiyorum ama,
yetenek-sizin'den gelen bu mim eğlenceli
geldi.Dök dolabının içini.
Sanki elişi arkadaşlarımı odama davet
etmişim gibi:)
Fotoğrafları çekmeden önce bahaneyle
biraz ortalığı topladım.Çekmeceli düzenleyicimin


üzerine çiçek yapıştırma fikri bu arada çıktı.
Hemen uyguladım tabi.
Sanırım hoş oldu:)

Bu çekmeceler tüm ıvır zıvırı topluyor.
Bir çekmece iplikler, diğeri kurdeleler, boncuklar vs.
Önce ,baş malzemem keçelerim ...


Diğer fotoğraflar çok yer kaplamasın diye birleştirme yapıyorum.


İşte yukarda çizimlerimin bulunduğu dosya.
Gerçi bilgisayarda da kopyaları var.Ama kartondan çıkardığım kalıplarıyla elimin altındalar.
Yuvarlak pembe kutuda, bitirdiklerimi yapıp saklıyorum.


Kutunun içindeki şeffaf küçük poşetler
Hediyelik olarak sunarken işime yarıyor.
Sap olarak kestiğim kurdelayı
Silikon tabancasıyla yapıştırıyorum.
Tabi içine koyduğum ürüne göre
kurdela rengini seçiyorum.
Dikkatle bakarsanız, orada bir de etiket (hobim)
görebilirsiniz.Markalaşmak önemli değil mi? :))
İşte benim çalışma masamdan seçtiklerim.
Dolabının içini dökmek isteyen herkes bu mime katılabilir.
Bu arada biraz da toplamış olursunuz.

1 yorum:

  1. galiba biraz çöpçülük var ruhumda yıllardır biriktirmişim de biriktirmişim en küçük kurdele ya da kumaş parçasını atmamışım ondan bu haldeyim :) bir düzen tutmuyor artık odam :) bunları en kısa zamanda eritmeliyim mazallah bir taşınmaya kalksam yanarım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet