4 Ağustos 2010 Çarşamba

Keçelerimle kermesteydim...




Bu yeşil yonca aplikeyi yapmıştım öyle duruyordu.Kırmızı kullanarak hareketlendirdim.İşte yukardaki pencereli kalbe kuş ekledim.Etiketlerimi bağladım.Torbalara yerleştirdim.
Evde evcilik gibi serip baktım :)
Böreğimi de aldım, kermese gittim.
Gerçi, geçen sefere göre daha az satış yaptım.
Diğer el işi tezgahları da  öyle söylediler.
Yiyeceklerden bile kalan oldu.
Çok sıcaktı çok ,eve dönünce
hemen eşyaları bırakıp kendimizi denize atmaya
gittik de  biraz ferahladık:)



6 yorum:

  1. Oooooy, o ne muhteşem bir masa öyle, ne güzel, ne şirin şeyler var üstünde öyle, ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
  2. Banuca çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. harika el emeklerin ve hayal gücünün eserleri. Ellerine sağlık güzelim, çok güzel görünüyorlar. Umarım daha sonraki kermeste çok alışveriş yaparsın. Bunlardan kim almak istemez ki? Bayıldım rengarenk. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sibelciğim motivasyonun için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. hepsi bir arada ne şeker bir fotoğraf olmuş öyle
    mutlaka kermesde çok dikkat çekmişlerdir. sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet