30 Eylül 2010 Perşembe

Keçe Pano Yüz



Farklı bir şey düşünüp,

yapma aşamasında bambaşka

birşeye döndüğü olmuştur.

Bunda da öyle oldu :)

Nerde gördüğümü hatırlamıyorum,

ama şöyleydi : Erkek yüzü;

kısa saçlı,bıyıklı,gözler siyah düğme

 ve ağız yerine fermuar dikilmiş espirili

bir bozuk para çantası .Hatta yüz ten rengi

yünle örülerek yapılmış.Bende keçe var,

onunla yaparım dedim.Kalıpları,parçaları

kestim,bıyıkları yerleştirirken vazgeçtim

süslü bir kız yüzü oldu. :)



Çanta fikri yerine, elimdeki panolardan

kullanmaya karar verdim.

Arkasına bir tabak ayağıyla kütüphanemde

yerini aldı.

Masanın çalışma anındaki karışıklığı

iş silikonla yapıştırma safhasına


gelince toplandı tabi .Karışık bir masada

rahat olmuyor ama o kadar çabuk bu hale

getiriyorum ki.

8 yorum:

  1. ne harika bir pano olmuş süper iyiki fikir değiştirmişsin çok şeker

    YanıtlaSil
  2. çok ta güzel olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş ellerinize sağlık :)malesef bir şey çalışılınca çok çabuk dağılıyor..ama toplaması zor oluyor:S
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. merhaba,blogunuzu yeni keşfettim keçe işlerini pek bilmem ama örgü örmeyi çok seviyorum.panonuz çok şeker olmuş.
    sizi izlemeye alıyorum.
    bana da beklerim
    filizinevi.blogspot.com
    hoşçakalın

    YanıtlaSil
  5. ilk önce kalemle çizilmiş zannnettim başlığı okuyunca...
    ne kadar tatlı olmuş güle güle kullan
    bu arada dağıtma konusunda yarışabiliriz galiba :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beyendim keçe kızınızı,elinize sağlık.Bu arada Ayvalıkta yaşadığınızı öğrendim.Ne güzel.Çok beyendiğim yerlerden biridir.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Gönül,ay-ser,Noyumberry,Filiz,mine ve esen yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet