30 Mart 2011 Çarşamba

CD leri Değerlendirmece 1





7 yorum:

  1. Çooook şirin, cd değerlendirme fikri zaten güzel, ama uygulama süper şirin, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. nasılda uğraşmışlar çok da güzel olmuş yapanın emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Banuca,sonunda blogspota girmeyi başardım,gerçi biraz geç oldu ama :)Ne yorumlara cevap yazabiliyordum,ne de diğer blokları ziyaret edebiliyordum...

    YanıtlaSil
  4. Sevimlihayat,keçe panoları ben yapıyorum.Düne kadar, sadece kumanda panelini görüp bloğuma giremediğim için wordpress'te açtığım bloğun linkini vermiştim.
    Şimdi düzeldi,artık buradayım:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir geri dönüşüm süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. diğer 2 Cd değerlendirmeceyi de gördüm beğendim, ama en çok bunu sevdim içlerinde :)Ellerinize sağlık, çok hoş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet