30 Haziran 2011 Perşembe

Duvar ya da kapı süsleri yaptım...


Plastik halka satıyorlar ya, onlara sünger doladım.

Bu halkalar çeşitli boylarda.
Değişik şeyler üretilebilir.
Daha sonra tekrar dönerim bunlara belki.

Şimdi elimde bekleyen çok kitap var.
İştahla okunacak...

Yünü dolaması biraz el oyalıyor.
Kalmış ince yünleri güzelce sardım.
Keçe çiçek,kuş,boncuk,kalp,pul ekledim.











Bu pembe minik kuş da ki işlemeyi
 kullanmadığım bir gecelikten çıkardım :)
Yapalı çok oldu, hatta hediye olarak gitti bile...



7 yorum:

  1. cıvıl cıvıl çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Benimde kardeşim istedi kapı süsü ama aklıma bişeyler gelmemişti. Bana fikir verdiniz. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. El emeği göz nuru ile yapılan herşey son derece değerlidir benim için!

    Ellerine sağlıklar olsun, hem cıvıl cıvıl hem de oldukça eğlenceli olmuş;)

    Sevilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel oldu! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Noblesse,
    ziyaretin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Dilek ,burada hepimiz fikir verip,yeni fikirler alıyoruz :)
    Benhurum sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet