16 Haziran 2011 Perşembe

Gülümsemek Güzeldir...


Gerçekten şu günlerde çok ihtiyacım var.
Nerede bir mizah dergisi varsa, alıp takip ediyorum :)

Penguen,Leman ve son olarak Bayan Yanı .
                     
                    ***
Yalçın Pekşen'i  severim,eğlenceli yazar.
Yeni kitabı çıkmış,bugün aldım;
Türk'ün Topalını Çin'de Görmüşler.
Sıcağı sıcağına yazıyorum.
Arka kapakta şöyle tanıtmış:
'' Çok yolculuk yapan biriyim ben.
Gittiğim ama öykülerini yazmadığım daha birçok yer var.
O yüzden kimseye inandırıcı gelmeyecek bir itirafta bulunacağım:
Yolculuk yapmayı sevmiyorum.
En iyi yolculuk, iyi yazılmış bir yolculuk kitabı okumakmış gibi geliyor bana...''

Severek okuyacağımı tahmin ettiğim bir kitap :)
Keyifle okumalar bana ,hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet