28 Haziran 2011 Salı

Resin'le Son İşlerim


Bunlar kenarda ne zamandır resinlenmeyi bekliyordu.
Kağıt yapıştırma aşamasını bitirip koymuştum.

Daima yapılacak bir işimin kenarda  olmasını
seviyorum.Aklımda  bir proje bitmeden çoğunlukla
yeni bir iş fikri oluyor.Başkaları da böyle mi acaba ?



Yüzük biçimi vintage gibi olduğundan,
 bu eskitme  güllü desen iyi gider diye düşündüm.
Kolye ucu ve çantama da aynı desenden iğne yaptım.


İşin hoş bir yanı,
 pembeli boncuk tasma kolye arkadaşımdan


sevdiğim bir armağandı.
Güllü ucu ona ekleyerek daha çok sevdim.
Filizciğim kulakların çınlasın:)

Aşağıdaki güller ise kullanmadığım peçete halkalarından.
 Yüzük ve kolye ucu olarak yeni işlev kazandı.
Yüzük aparatına yapıştırırken sıcak silikon
kullandım,bakalım sağlam olacak mı?






1 yorum:

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet