1 Haziran 2011 Çarşamba

Yedek Blok Hakkında


Uzun zamandır sitemi kullanamıyorum.
Zararlı yazılım algılandı diye bir yazı çıkıyordu.
Çeşitli şeyleri deneyip,sonuç alamayınca,
Yeni bir blok açıp (şimdilik yedek duracak)
(yeniatlyem.blogspot) ,kayıtlarımı oraya aktardım.
Eski bloğumu boşalttım.
O uyarı kalmayınca kayıtlarımı tekrar içeri aktardım.
Tabi bunları yazması kadar kısa sürmedi,düzeltmek için epey uğraştım.
Hala tam istediğim gibi olmadı.
Bu silip,yüklemelerden dolayı bazı geri bağlantılarım çalışmıyor.
Sayfa bulunamadı mesajı çıkıyor.Bu nedenle widget.linkwithin gadgetini kaldırdım.
Neyse kervan yolda düzülür hesabı ara ara düzeltirim artık.
Tekrar merhaba...


Bu arada yogaya yeniden başladım.
Bir ayı geçti belediyenin ücretsiz yoga kurslarına gidiyorum.
Hatta evde de yapmak için mat aldım.
Öğretmenimizin sesini kaydetmiştim.
Onu dinleyerek yapıyorum.
Rahatlatıcı bir etkisi oluyor.
Doğru nefes almak çok önemli...

1 yorum:

  1. bloglarda halen sorunlar bitmedi galiba..bende de ara ara sorunlar çıkıyor :S
    geçmiş olsun diyeyim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet