11 Şubat 2012 Cumartesi

Atkı-Bere Devam


Bu yün çeşidini sevdim.
Diğer renginden burada yapmıştım.
4 adet yumak alıp,bu takımı
yaptım.Soğukta sıcacık tutan bu yün,biraz tüy döküyor.
Daha çok da beresi-onu şişle yaptım-
Sanki buzdolabında bekletilince,tüy dökmez
gibi bir şey hatırlıyorum,doğruluğu var mı ,biliyor musunuz ?




Atkıyı hızla üreyen tığ işiyle yaptım.

Atkıyı yaparken değil de bereyi örerken ,yün kalın olduğundan
başta karar verdiğim modeli yapamadım.
(Dilek arkadaşımda gördüğüm şapka gibi duran bir model vardı.)
http://dilekteninciler.blogspot.com/2012/01/arkadasma-ordugum-sapka.html
Uygun bir yünle denerim artık.
Kalın yünden iyi düşmüyor.Yolun yarısında klasik bereye döndüm.
Ama geniş kaldığı için modele siperlik ekledim,püskül yaptım,oldu bitti :)

Siperlik sert durması için röntgen filmi kullanıldığını
duymuştum,ben de yoktu-sert mukavvadan koydum-


9 yorum:

  1. cıvıl cıvıl, çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık hoş paylaşım

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık ne güzel grünyor. Renkleri de çok sevdim.Sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Noblesse , Mehmet ikinize de çok teşekkürler...
    Dilekciğim , şapka senin modelden olacaktı,olamadı :)
    Linkini şimdi yazıya ekledim...

    YanıtlaSil
  5. Kimse ,yünlerin tüy dökmesi konusunda bir şey yazmamış ?

    YanıtlaSil
  6. Torbaya koyup, buzlukta bekletilmesinin tüy dökümünü engellediğini bende arkadaşlarımdan duymuştum Çiğdem hanım.Ama denemedim.Renkleri çok güzel ipin,duruşu da öyle.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Nazan,belki denerim...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık.iyi ğünlerde kullan canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet