13 Şubat 2012 Pazartesi

Mor Broş


Artan yünleri değerlendirme yollarından bir örnek :)



20 ilmekle denemek için başlamıştım.(Acaba 200 ilmek
falan mı yapmak gerek,fular tipinde kendinden kıvrılan bir boyunluk için...)
Tabi yaptığım kısmı sökmedim, gül broş olsun dedim.
Benimki çok gösterişli olmasa da sonra yaptığım, daha iyi olabilir ...
İnternette gezerken fotoğrafı gerekir diye kaydetmiştim.
Oradan bakarsanız daha iyi görebilirsiniz.
İşte aşağıda, böyle yapmışlar...



Kutucukları oluşturduktan sonra ,iki kez yuvalara batarak

tığa ip dolayıp 3 kerede çıktım.Tam bir acemi anlatması:)

 Hep bu kalan mor yün yüzünden...

Sonra çiçek şeklini verip ,diktim.

Ortasına inci,ve metal parayla zincir ekledim.

Broş aparatı alınca, arkasına onu da dikeceğim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet