23 Haziran 2012 Cumartesi

Kış Günlüğü


 Paul Auster 'den okuduğum ilk kitap.

Yazarın diğer kitaplarını da okumak istiyorum.

Tavsiyeyi buradan aldım ,çok ayrıntılı güzel bir kitap yazısı .

Başkalarına da öyle olur mu ? bilmiyorum.

Daha sonraları okuduğum bir kitabı hatırlarken,

 mekan da gelir aklıma.Kış Günlüğü'ne İstanbul'da başlamıştım ,

Ayvalık'a dönerken neredeyse 8 saatlik yol boyunca elimdeydi -bir yol kitabı oldu-

 Yazar yaşam yolculuğunu içten bir dille anlatıyor.

Kitabın kapağı da çok anlamlı ,yaşadığı evlerin kapı numaraları ...

Kitaptan ;
  Jourbert  '' İnsan (eğer becerebilirse) sevilebilir biri olarak ölmeli.''
...Yatağa son kez gireceğin gün geldiğinde neler olacağını şimdiden
kestiremiyorsun,ama eğer annenle baban gibi aniden gitmeyeceksen ,
sevilebilir durumda olmak istiyorsun.Eğer becerebilirsen.

İlk önce eşi Siri Hustvedt'in ''Sevdiklerim '' kitabını edinip,
okumak istiyorum.
İyi okumalar sizlere...

1 yorum:

  1. ben de geçen kış okumuştum bu kitabı.Kış ya sıcacık sarmıştı beni.içinde yığınla kocaman minik şeyler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet