17 Haziran 2012 Pazar

Yabancı Dil'e Yabancı Kalmayın : İngilizce Öğreniyorum


Lisedeki ve kurslardan kalan İngilizce'mi neden ilerletmeyim dedim.

Deyiş o deyiş tabi dil öğrenmek kolay değil...

Metot,tekrar,zaman,öğretmen gibi birçok  şey gerektiriyor.

En azından bilgisayarda sık sık çıkan İngilizce metinleri

kolayca okurum ,umarım daha da ileri giderim :)

Bu arada internette aranırsa çok kaynak var .

Daha önce Bedava İngilizce Dersleri

linkini vermiştim,ama yeniden yazıyorum.

Çünkü Cengiz hoca motivasyon veriyor,ilerletmek bize kalmış.

Ders videolarını sırayla izlemek çok önemli.

1- Siteyi buradan inceleyebilirsiniz.Başlangıçtan, üst seviyelere kadar var.

2-İngilizce dizi ya da film izlemek kulak dolgunluğu yaratacağı için faydalı.

Ben MP3 kayıtları kulaklıkla yürüyüş yaparken dinliyorum.

Sevgilerimle...







1 yorum:

  1. http://livemocha.com/ da iyidir dil öğrenmek için. Ama ben en çok film izleyerek ve kitap okuyarak geliştirdim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet