12 Eylül 2012 Çarşamba

Fayans Değerlendirme 2

Bu da diğer yaptığım bardak altlığı.


Bu komik suratlı müzisyenleri sevdim.


Fotokopi olarak kullandığım resim aşağıda.
Zaten ilkinin yapılış hikayesini burada anlatmıştım.
Altına daha sonra keçelerimden turuncu bir parça
kesip yapıştırdım,temiz oldu.

Çok önceden sevdiğim bir mozaik desenine sahip

bardak altlığı vardı.Kendilerine defne sabunu kutusundaki

resmi yapıştırmıştım :) -defnenin öyküsü tablosu-



Resinleme için hazırladığım reçine fazla gelince

onun üstüne döktüm,kontrollü bir şekilde.

24 saat sonra taş gibi oldu.


(Görsel : tablocu )



4 yorum:

  1. Seçtiğiniz resimleri çok beğeniyorum ama bunu daha çok beğendim.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. bayıldım. Fotoğraf çok güzel tabi ki.Picasso'nun "3 müzisyenine" benzettim. Tablo olarak da kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  3. Bardak altliklari harika olmus cok hosuma gitti, emeginize saglik..muzisyen figurleride bir baska guzel..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba çalışmalariniz çok güzel emeğinize sağlık. . Ben bir konuda bilgi almak istiyorum. . Kullandığınız resimleri ev tipi bir yazıcıdanmi cıktı alıyorsunuz yoksa daha fonksyonel cihazlardan mi.. cevap verebilirseniz sevinirm. ..iyi çalışmalar. .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet