30 Ocak 2013 Çarşamba

Yulaflı Diyet Tuzlu Tarifi

Önceki yazımda paylaştığım yulaflı diyet kurabiyenin 
bir de tuzlusunu yaptım.
İçine yulaf ezmesinden başka lor peyniri
koyarak hamurunu tuttum.
Bizim buraların lor peyniri çok güzeldir :)




İkinci kez tekrar yaptım.Yukarıdaki tepsi...
Aynı tepside hem tatlı hem tuzlu var.
Top şeklinde olanlar hafif tatlı.
Muz (olgun ) +yulaf ezmesi
 (Çok şekerli sevenlere tadı az gelebilir).
Az kakao ve tarçın da koydum.
Yıldız şeklinde olanları kalıpla yaptım.
İçinde yulaf,lor,anason,kırmızı pul biber ve
çok az domates püresi var.

Lorlu Yulaflı Toplar

Açma börek ya da bir yağlı poğaça kadar tatmin 
edici olmasa da diyet ürünler kategorisinde
 masum atıştırmalıklar olarak deneyebilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet