21 Nisan 2013 Pazar

Craft Paylaşım Sitesi ,craftstylish



Bu güzel mozaik ayna çalışmasını ben mi yaptım sandınız ?
Ben yapmadım :) ,sitesinden bahsetmek için  koydum.
craftstylish adlı; çeşitli el sanatlarını kapsayan
 bir site ,ben de yeni üye oldum.
Bloğumuzun tanıtımı açısından faydalı olur diye düşünüyorum.
Ayrıca benim gibi ingilizceyi  ilerletmeye çalışıyorsanız  girin bakın...
10 marifet gibi bir paylaşım sitesi burası da ,üye olmak kolay.
Değişik fikirler,el sanatları görebiliriz.
Aşağıdaki linkten aynı zamanda mozaik aynanın yapılış
 aşamalarına da ulaşabilirsiniz.
 Link

1 yorum:

  1. Teşekkür ederiz paylaşımınız için, güzel bir siteymiş gerçekten, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet