14 Nisan 2013 Pazar

Urgandan İlk Denemem

Bu ilk olduğu için biraz hataları oldu.
Sanırım önce malzemem ,inceydi.
Benim aldığım urgan değil ip gibi diyebilirim.
Sanki çok iyi yapmışım gibi işlem basamağı fotoğrafı koyuyorum :)
İp yeterince kalın olmayınca silikonlar biraz aralardan çıktı.
Neyse ,hep iyi olanları paylaşacak değiliz ya.
Hatalar da öğretici olabilir , yeni yapacak olanlara.
İp az geldi ,istediğim büyüklükte olmadan bitti.
Kabı streçle kaplamıştım o silikona yapışmış :)
Silikonu iyi sıkmak gerek ,sonradan yapışmamış yerleri vardı,
onları düzeltim.
Oynamayı bilmeyen gelin yerim dar der misali  :)
İyi kötü işte bir tabağım oldu.
Fotoğraf çekerken çiçek koydum.
Ya da sıcak fırın kabını masaya koyarken,altlık gibi kullanabilirim.
Alttaki fotoğraf :


Alanay arkadaşımın linkini tıklayın,aslını astarını
oradan öğrenin iyisi ...


4 yorum:

  1. a a.neresi ötü ki anlamadım belki hatalar için elime büyüteç almalıydım.eline sağlıkk.ben de istiyom denemeyi de urgan bulamıyom...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hırdavatçılarda olur sanırım :)sevgiler...

      Sil
  2. Gayet güzel olmuş işte canımcım...
    Bu teknikle çalışmak çok zevkli, ben de Alanayın ilk yaptığını kıskanıp değişik denemeler yapmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum tekrar bir deneme yaparım ,seninkilere de göz atarım.Bu arada yorum sorunum kendi kendine bitti :)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet