11 Ocak 2014 Cumartesi

Pazenden Kırmızılı Kuş Süs


Bu pazen deseni birçoğunuza tanıdık gelecek herhalde.

Çok sevdiğim bu kumaştan yarım metre aldım.

Şimdi neler yaparım diye seviniyorum.Yapmadan :)

Hediye vermek üzere yaptım
Dolap kapağına asma süsü bu kuşlardan önceki yazılarımdan

şurada kalıbını da paylaşmıştım.Kesip dikerken ölçülere

sadık kalmak gerek,yoksa başı ve kuyruk kısmı kuşa

benzemiyor,sanki balık gibi bir şey oluyor :)

Neyse toparlayabildiğim kadar toparladım.

 Pazeni kesince atmaması için özel makasınız varsa

iyi olur,gerçi benim yok.

Bir de eski çantama yenilik yaptım.

Etiketin üstünü kestiğim küçük motiflerle kapattım.


Bu desenden yaptığım küçük şeyleri ara ara görürsünüz artık ...

Güzel bir müzikle veda edeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet