9 Temmuz 2014 Çarşamba

Zeytinyağlı Kabak ve Biber ( Salata )




Ne başlık atacağımı tam kestiremedim.

Tadına göre düşünürsem, salata,turşu,

soğuk meze,hafif zeytinyağlı gibi sıfatlar verilebilir.Yine az malzemeyle

yapılan bir tarif.Neymiş bakalım onlar,sayalım :

* 4-5 küçük kabak - miniklerden olursa iyi olur,

    yoksa ortancalar kesilip küçük yapılır :) -

* 2-3 kapya biberi ve yeşil biber

 (bizim  burada üçburun denen biberlerden koydum ben )

Bunları iri doğrayıp,az suyla haşlayın.Ya da buharda pişirin.

Sonra üzerine hazırlamış olduğunuz sosu dökün.Üzerini streç filmle kapatın,

4 -5 saat dinlendirin.

Sos

1/2 kahve fincanı elma sirkesi ve yarım limonun suyu
2 iri diş sarımsak ( dövülmüş )
4 kaşık zeytinyağ
tuz




6 yorum:

  1. çiğdem 12'den vuruldum:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Sosu haşladığımız malzemeler sıcakken mi dökmek iyidir yoksa soğukken mi Çiğdem Hanım?
    Fark eder mi?

    YanıtlaSil
  3. mımmm hem yaz için ideal hem en sevdiğim sebzelerden oluşuyor :) tarifi not aldım bile.teşekkürler ve afiyet olsun sevgili çiğdem .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet