3 Ağustos 2014 Pazar

Kitaplarla Mutluluk :)

Çok keyifli bir şey,siparişi verip

kitaplarının gelmesini beklemek...

 Bumerang 'dan gelen paramın tümünü kitaplara ve

Fazıl Say 'ın CD'sine yatırdım.Paketi açtıktan sonra masaya

dizdim.Kahvemi yaptım, yanına çikolata:)

Yeni kitap kokusu, güzel



CD' den hemen MP3 çalarıma da kopyaladım.

Yürüyüşte de dinlemek güzel oluyor.

İlk Şarkılar CD sinde Fazıl Say'la ,

şarkıları güzel sesiyle

Serenad Bağcan yorumluyor , şarkıları

oluşturan şiirlerin bulunduğu kitapçık da var.


                                 
Hatta bu yazıyı yayına hazırlarken bir yandan bu şarkıları

dinliyorum, çok güzel gidiyor...

                                     *

Yakınlarda bitirdiğim kitap,

 gazeteci Mustafa Mutlu 'nun kitabı Dön Kardeşim.

Medyanın durumunu akıcı bir üslupla anlatıyor.

İktidarın medyaya baskısını ,

ilişkilerini yazmış...

                                   *

Kargodan yeni çıkanlardan ince olanlardan ikisine birden başladım :)

Şimdilik, merak edenler için kitapların adlarını yazayım.

*Yüzyıllık Yalnızlık (Gabriel Garcia Marque ) -çok önce okumuş

 olabilirim, yeni okumalar zaten farklı tatlar verir-

*Bıyık İzi Yalanları (Attila Şenkon)

*Gökkuşağına İki Bilet ( Attila Şenkon)

*Tarzan Öldü ( Oktay Akbal )

*Selimiye Bir Yokuştur ( Oktay Akbal)

*Sayfiye ( Tanıl Bora )

Yaz tatili kitapsız olmaz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet