19 Ekim 2015 Pazartesi

Pizzanın Sağlıklısı

Ev taşınması falan ,bir sürü şey yüzünden yazmayı bırakmıştım.

İnternetimizin bir türlü bağlanmaması da buna sebep oldu.

Neyse şimdi yapıldı, arada yazı paylaşabilirim.

Kasım ayında da yine bir müddet

uzak kalacağım sanırım...
                                        *

Yeni denemeler yapıyorum, deneyip beğendiklerimi

burada paylaşıyorum,başkaları da belki denemek ister :)

Gluten bana dokunduğu için artık tariflerimde yeni bir

sayfa açtım.Eskiler yazılı kalsın, ama ben unlu,rafine şekerli

tarifleri yapmıyorum.

                                     *
Aşağıdaki ölçülerle 2 kişilik pizza oluyor.


Unsuz Pizza tabanı için :

2 yumurta
4 çorba kaşığı yumuşak tuzsuz bir peynir
1/2 su bardağı rendelenmiş eski kaşar
1 diş rendelenmiş sarımsak

Tarife göre bu malzemeleri karıştırıp,tabanı
 yağlanmış yuvarlak bir kalıba döküp 170 derecede
 üzeri sarı bir renk alana dek pişiriyoruz.
( Gerçi bu sefer tabanı yumurta tavasında krep gibi yaptım).
Sonra kıymalı üst harcını dilediğiniz gibi yayıp fırına verdim.

Kaynak:Bu blog 'u izleminizi tavsiye ederim.
Kendisi, tip1 diyabet olan
küçük kızı Bade için, güzel tarifler üretmeye devam ediyor.
Bir yemek kitabı hazırlığı içinde olduğunu okudum.

Sevgiyle,sağlıkla kalın...
Unutmayın,






1 yorum:

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet