11 Aralık 2013 Çarşamba

Kutudan Duvar Süsü 2

Kalınlığı fazla olmayan bir karton kutudan

bakın ne yaptım :)















Bu tip çalışmalarda elinizdeki bir çok malzemeyi

kullanıyorsunuz.Zemin ve yan kısımlardaki renklendirmeyi

şöyle yaptım,belki birine fikir vermiş olurum.

Mulaj kağıdını çeşitli renk tonlarına boyayıp, parçalar

kopararak kutunun bazı yerlerine yapıştırdım.

Hafif kırışık oluşu, doku verdi.Bazı yerlerin altına



gazete yazısı kesikleri görünmesi için ,önce onları

yapıştırmıştım.İnci boncuk,keçeden yaptığım güller,dekupaj

resmi,fisto,kelebek,kalp,dantelli kağıt peçete parçaları

kullandım.

Ayrıca bir şiirden  dize yazdım üstüne.
Ataol Behramoğlu' nun şiirinin tamamını kutunun
arka yüzüne yapıştırdım.
Şiirin son dizesi şöyle bitiyor.
''Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana ''


Arka yüzeye duvara asabilmek için bir delik  açtım.


Aşağıda dekupaj resmini veriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet