20 Eylül 2012 Perşembe

Eğitim





Kürşat Başar yazmıştı ;
'' Almanya ' da bir lise müdürü , her öğretim yılı başında
öğretmenlere şu mektubu gönderirmiş :
Bir toplama kampından sağ kurtulanlardan biriyim.
Gözlerim hiçbir insanın görmemesi
gereken şeyleri gördü.İyi eğitilmiş ve yetiştirilmiş mühendislerin
inşa ettiği gaz odaları,iyi yetiştirilmiş doktorların zehirlediği çocuklar,
işini çok iyi bilen hemşirelerin vurduğu iğnelerle ölen bebekler,
lise ve üniversite mezunlarının vurup yaktığı insanlar...
Eğitimden bu nedenle kuşku duyuyorum.Sizlerden istediğim şudur.
Öğrencilerinizin insan olması için çaba harcayın .Çabalarınız bilgili
canavarlar ve becerikli psikopatlar üretmesin.
Okuma ,yazma ,matematik çocuklarınızın daha fazla insan
olmasına yardımcı olursa ancak o zaman önem taşır. ''

4+4+4 ve açtığı tartışmalarla
yeni bir öğretim dönemi başladı .
Yazılacak çok şey var ama kısaca
eğitim sistemi daha kötüye doğru gidiyor gibi.
Öğretmenlere ve ailelere kolay gelsin ...

Durum bildirimi : Yeni bir el oyalama fikri buldum.
Başladım,seri imalata geçebilirim :) ellerim iş yapmayı özlemiş.
Biraz biriksin de fotoğraflayıp yayınlarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet