4 Ocak 2013 Cuma

Şiş Kullanmadan Örgü


 Hayatımda bu kadar kısa sürede biten bir atkı yapmamıştım.

10-15 dakika bu puf puf atkının yapımı için yetiyor.

Fotoğraftaki şişlere bakmayın, önce çekmiştim.
 Eğer şişle örmek istiyorsanız 12-15 no şiş gerekiyor.

Ben de 8 numaradan büyük yoktu. 

Parmaklarımı şiş yerine kullandım :)

Elime 5 ilmek alıp başladım.


 İlk defa böyle bir örgü denedim,fenada olmadı sanki.

Alize Big Bang'in birçok güzel rengi var.

100 gr. olan bir yumak 6,5 TL .

Bir taneyle 1,20 m. boyunda bir atkı yaptım. 

Renk olarak ben 1482 seçtim

Eğer yapılışını merak ediyorsanız,

ben de buradan öğrendim.

Boyunluk olarak kullanımı




10 yorum:

  1. çok güzel olmuş geçen ay yabancı bir sitede görmüştüm ama ipini bulamam diye düşünmüştüm
    her yerde vardır umarım:)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Evet bulabilirsin,değişik renkleri var.Yalnız yünün biraz tüyü çıkıyor,dün ilk kez kullandım ...

    YanıtlaSil
  3. yani ne güzel şeyler yapıyorsunuz bayıldım neredeyse yapabilirim bu kadar kısa sürüyorsa... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve kolay, ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. Nergis hanım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. bu yunlerı görmüştüm ama bu kadar hoş duracagını düşünmemiştim ..çok şık...paylasım ıcınde sagol canım ..sayende yenı bısdey ögrenmış olduk:)))

    YanıtlaSil
  7. :D çok hoş hoş da ben kesin kendimi düğümlerim :D
    düşündümde yerde kıvranan ipe dolanmış bi şişko hahhahha...
    ama sırf merakımdan deneyeceğim... paylaşım için çok teşekkürler...sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet