5 Mayıs 2014 Pazartesi

Gezdim Gördüm Çok Güldüm

Başlığıma bakıp bir gezi yazısı sanmayın, bir kitap yazısı bu :)

Bilgi Yayınlarından çıkmış
Kandemir Konduk şöyle demiş Merhabasın'da :

'' Doğduğumdan bugüne dek güldüklerimi sizinle paylaşmak istiyorum...

Çünkü gülmek yaşamanın nefes almaktan sonraki 2.kanıtıdır bence.''

                                                     *

Mizahçılar yaptıkları iş bakımından şanslılar.Çünkü işleri yaşamdaki olayların

gülünecek taraflarını bulmak.Ülkemizde malzemede pek bol...

Kitabın ilk kısmı Havadan Sudan başlığıyla , kısa anı-anlatılar.

Ondan sonra gelen bölümleri daha çok sevdim.Arkadaş ve sanatçılarla ilgili

gözlemlerini komik yazmış.Çocukluk ve Gençlik kimi buruk hüzünlü,kimi

gülümseten.Polis olan babasının 6-7 Eylül olaylarındaki hikayesi,Moda berberi,

Güm'ün kuruluşu.Meyhaneler/Barlar/Sarhoşlar/Dolandırıcılar.Televizyon için

işler,dostları Müjdat Gezen, Aziz Nesin,kazık atan tiyatroculardan anlattıkları

acı acı gülünecek şeyler...

Sanırım baskısı kalmamış bir eski kitap.Kütüphaneden aldıklarımdan,belki bir

sahafta rastlarsanız okursunuz.



Daha yazacak iki kitap yazım var, onlar daha sonraya kalsın.
                                               *
Ama son bitirdiğimden ipucu vereyim .

Artun Ünsal' ın yeni kitabı : Tel Dolaptaki Karpuz

Hoşçakalın, kitapsız kalmayın ♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet