7 Ocak 2009 Çarşamba

Ebrulu Kağıtla Kırkyama...

Hobi olarak ebrudan söz açıyorum;klasik ebru yapanlar kusura bakmasın artık...



Ebru yapanlarda epey ebrulu kağıt birikir.

Bunların bazı yerleri hatalı olup, tabloda kullanılmaz


Ben de bunların uygun kısımlarını değerlendireyim dedim.
Daha önce onmarifet sitesinde yayınlamıştım,şimdi de bloğuma alıyorum.

Önce bir mukavva alınır.Üzerine geometrik desenin çizimi yapılır ve
desen ebrulardan kesilip hazırlanır.Geriye mumlu yapıştırıcıyla
yerlerine yapıştırmak kalır.Üstteki tabloda ben Mona Liza kullandım,
sevdiklerimizin fotoğraflarını da koyabiliriz.Belki birine fikir vermiş olurum.
En son simli kalemle kontür geçilip,çerçeveciye götürülür.

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Ben de ebru çalışıyorum ve benim de aklıma kırkyama ebru çalışmak geldi.Ancak bu sahifeden haberim yok idi..Biraz araştırma yapayım dedim bu hususta herhangi bir çalışma var mı için ve sizi buldum..İlgi ile inceledim..Başarılar dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet