14 Mart 2009 Cumartesi

Akyaka´yı özledim...



Ben de fotoğraf mimine katıldım.
Geçen mayısta gittiğimiz
Akyaka´dan bazı kareleri paylaşmak istedim.
Aslında fotoğrafların çoğunu silmişim.
Çünkü kendilerini movie maker
yardımıyla bir film haline getirmiştim.
Şimdi gerekince bazılarını filmden
 tekrar görüntü olarak picasada yakaladım.
(Açıklama olarak ekliyorum belki birinin işine yarar.)

Fotoğrafta Halikarnas Balıkçısının dediği gibi
Gökovayı gör ve yaşa...
Çok huzurlu,güzel,yaşanılası bir yer.

Ahşap mimarisinin güzel örneği evleriyle dikkat çekici.
Hele AZMAK diye bir yeri var ki.
Kenarında oturup güzel bir
kahvaltı etmiştik ki hala tadı damağımda.
Bir yandan ekmekle ördek doyurmaya
çalıştık,öyle çok ve evcil gibiler.

Su kenarında balığınızı da yiyebilirsiniz.
Görmeyenler için şiddetle tavsiye ediyorum.:))

5 yorum:

  1. Akyaka benimde çok sevdiğim yerlerden. Evlerine, bahçelerine hayranım. Sessiz sakin seninde anlattığın gibi doğa güzelliği bir başka.
    Emekli olunca yaşanacak yer işte orası.
    Orman Kampının içinden denize giriyorduk biz.
    Akvaryum gibi denizi tertemiz. Balıklarla beraber yüzüyor gibi. Valla bende özlemişim çiğdemcim iyiki eklemişsin fotoğrafları
    Sevgiler canım öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. resimleri görünce ben de özlemişim;onu farkettim.akyakaya 2007 yazında gittik.hatta önünde resim çektirdiğiniz ev bizim kaldığımız aparta benziyor:)orda yediğim balığın tadını unutamıyorum.çok güzel bir yer.baba tarafım milaslı ve ben o cennet yerleri böyle geç gördüğüm için çok pişman oldum.

    YanıtlaSil
  3. Ahh.. unutulmaz bir yer gerçekten.Orda olmak
    vardı şimdi,tam zamanı.

    YanıtlaSil
  4. Bende Akyakayı sevenlerdenim. Üst üste birkaç yıl oraya tatile gittik. Gökova otelde ve Muhtar Mehmet beyin Server pansiyonunda kaldık. Gökova otelin sahibinin kız kardeşinin doğal taşlardan yaptığı tablolar çok güzeldi. Akyaka'da tekne ile denize açılıp hem gezmeye hem denize girmeye bayılıyorum.Azmağın kenarında serin serin balık yemek bir ayrı zevk. Belediye parkında çekirdek çitleyip çay içmek, Çardakta denize girip, dağdan gelen soğuk suya dalmak.... daha ne diyeyim gidip görmek ve yaşamak lazım

    YanıtlaSil
  5. bu yaz tatilimiz bizde akyaka 'da geçirdik.Atmosferi doğası cok guzel,dalgalı ve sığ denizi.bende özlediğimi fark ettim:)Akbük koyunda bolca vakit geçirmiştik.sizin sitenizdeki uzaktan resmini cok begendim.yine gidesim geldi,inşallah 2011 yazı yine orda oluruz:)sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet