26 Nisan 2009 Pazar

kaşarlı somon fırın



Televizyondan bu tarifi almıştım,

uygulayıp fotoğraflayınca da paylaşayım dedim.

Hem de böylelikle tarif kayıt altına geçmiş oluyor.

İlerde unutursam kendimde bakabilirim.

Kolay bir tarif, bir dilim somon da iki kişiye yetiyor.

Domates püre ve sarmısakları az z.yağla soteliyoruz.

Ölçü için yukardaki fotoğrafa bakabilirsiniz.

Sotelenmiş karışımı somon dilimimizin üstüne

döküp,rendelenmiş kaşar ekleyerek fırınlıyoruz.

Ben daha önce bir kez somonu sade yemiştim,

pek sevmemiştim.Böylesi daha güzel geldi.

Deneyecek olanlara afiyet olsun.:)

2 yorum:

  1. bende eski tariflerime bakıyorum acaba birşey untuyormuyum diye somonu bende yaptım ama daha farklı kaşarlı da denemeli eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. hmmm süper görünüyor..
    gelmişken bir de mim getirdim habul ederseniz tabi;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet