2 Haziran 2009 Salı

karınca sorununuz mu var ?



Bizim mutfakta böyle bir sorun oldu.

Kolay bir çözüm buldum,ilgilenenlere duyurulur:))

Bunun için eczaneden asit borik alınıyor.

Karıncalar için şu şekilde hazırlıyorsunuz.

1 çay kaşığı toz şeker,1 çay kaşığı asit borik,az su

bir kapta karıştırılıyor.Bu karışıma bulanan kağıt

parçaları karıncaların yoğun görüldükleri yerlere

bırakılıyor ve arada kuruyanlar tazeleniyor.

İki gün içinde karıncalar görülmez oluyorlar.

Denenmiştir, bu 3.gün gayet rahatız mutfakta:)

Bilgiyi aldığım kaynağı vereyim.İşte buradan

9 yorum:

  1. her evde var karınca.öldürmek istemiyorum ama varlıkları ile yaşamımız baya zorlaşıyor.
    öldürmeden gelmelerini önlemek en güzeli

    YanıtlaSil
  2. bu karışım karıncaları öldürüyor mu acaba...bende de bu sorun var fakat öldürmek istemiyorum..bu konuda bilgi verirseniz ona göre denemek isterim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ortadan yok oluyorlar ve
    artık gelmiyorlar ,deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. ÖLDÜRMÜYOR SADECE KAÇIYORLAR.BİR ARA BİDE KALORİFER BÖCEĞİ ÇIKMIŞTI ONLARDAN DA ASİT BORİKLE KURTULDUK.HEM ZEHİRSİZ ÇOLUK ÇOCUK KÖTÜ HAVA ÇEKMEMİŞ OLUYOR İÇİNE .NE GÜZEL PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  5. kalorifer böcekleri için sanırım haşlanmış patatesle,asit borik karıştırılıp köfteler
    yapılıp gereken yerlere bırakılıyor.

    YanıtlaSil
  6. bunu bilmiyodum ben zehirsiz olması daha bi güzel

    YanıtlaSil
  7. çok sağol paylaşımın için yaz geldimi bitmeyen sorun böcekler bende deneyim

    YanıtlaSil
  8. gerçi gitmemize az kaldı artık okullar kapanıyor ama köy evi malum bir yeri kurutuyorsun bir yerden çıkıyor ama zehirsiz olması çok iyi aklımızda bulunsun teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Nedense ben kıyamıyorum yaa öldürdüğümde vicdan azabı çekiyorum limon kokusuna kahve kokusuna gelmez dediler hepsini denedim ama yok zorla katil edecekler adamı :) en sonunda karınca köpüğü ile hallettim olayı...Arkadaşıma karınca köpüğüde çare olmadı senin bu buluşunu :) hemen ileteceğim... Bloğuna bayıldım izlemekteyim esenkal...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet