24 Temmuz 2009 Cuma

mutfakta değişim...




Mutfağımızda bir yenileme oldu.:))

Nasıl mı?
Önce eskimiş olan lavaboyu
değiştirmek istedik.Fakat eski ölçülerine uygun bir
lavabo bulamayınca yekpare mermerit bir tezgah sipariş
ettik.Zaten tezgahımızda eskiydi,yenilenmiş oldu.
Tabi eski bank kırıldı.Tezgahla dolapların arasındaki alına
marongozumuz tahta monte etti.

İşte bu kadar girişi bunun için yaptım.
O kısmı fotoğraflarda da görüldüğü
gibi 1 no dan 2 no ya tezgahımızın rengine
uygun olarak güzelce boyadım.
Sonra şablonu kullanarak kirazları bir güzel
yerleştirdim.Tampon fırçası ve su bazlı
boyalar marifetiyle...Kuruduktan sonra sprey vernik
yaparak işlemi tamamladım.
Tabi çekmecelerin kulpları da yeni
duruma uyum sağlamak için elden geçirildi.

Not: Şunu da söylemeden geçemeyeceğim;
Yeni tezgahdan dolayı 5-6 gün
boyunca mutfakta kimyasal bir koku
oldu,ama şimdi geçti.

3 yorum:

  1. merhaba canım
    tatilden döndüm ziyaretine geldim
    çok güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. herşey için ellerinize sağlık. 10 marifetten geldim, izlemeye karar verdim sizi. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. harosa ve dshandmade teşekkür ederim arkadaşlar...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet