3 Ekim 2009 Cumartesi

kokoş atkım









Bir yumak siyah yün,bir kalın tığ

insanın kafasını oldukça rahatlatabiliyor.

Annemlerde kalırken baktım eskiden kalmış

yastık yüzleri öylece torbada bekliyor,

annem sen bunlardan birşeyler yaparsın dedi.

Ben de oyalanmak için başladım motifleri

birbirinden ayırmaya.Sonra da kenarlarını

siyah yünle geçtim.Birkaç süs,düğme,pomponlarla

kokoş bir atkı hazırladım.

Tabi motifi elinde olmayanların oturup

önce 12 adet motif yapmaları gerek:))

Zamanında yastık motiflerini

rahmetli babaannem yapmıştı.

Atkım, böylece ikimizin ortak bir çalışması oldu.

3 yorum:

  1. kokoş atkını sevsinler, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çiğdem ellerine sağlık.Ne güzelbir atkı olmuş.
    Babaanneninde ruhu şadolsun.
    Sevgiler*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet