4 Aralık 2009 Cuma

Şık lavanta keselerine ne dersiniz?


Parlak, şık veya kırmızı kumaşlardan

Keseler yılbaşı hediyeleri arasında olabilir.

Lavanta Keseleri için evdeki tül benzeri

kumaşları kullanabilirsiniz.

Ben içinden lavanta tozları dökülmemesi için iki kat

 kullandım ve biraz da elyaf koydum.

Lila rengi olan

 kına kesesiydi,annemden alınma.Kesesini

çıkartıp elimde olan lila renk kumaştan

içlik yapıp lavantayla doldurdum.

Siyah parlak olan pazardan çok ucuza

alınmış bir örtü.Yıkadım, kuruduktan sonra kesip çeşit çeşit

torbacıklar yaptım bazılarına kurdela geçirdim,

bazılarına pul diktim ve lavantayla doldurdum.


Bakalım daha kumaş bitmedi, hep aynı ürünlerden yapınca sıkıcı

oluyor,farklı modeller yapmayı istiyorum.

Ama ille birşeyler üretmeliyim.

Ya da Keçe parçalardan birşeyler yapmalıyım.

İçimdeki bu acele nedir bilmiyorum.

Küçük odaya masamı, parça kumasları, yünlerimi,

tüm ıvır zıvırımı, Küçük dikiş makinamı

yerleştirdikten beri daha beter oldum. :)

Sanki benden herkes Lavanta kesesi veya anahtarlık bekliyor.

Size de böyle oluyor mu?

Benim teşhisim, son yıllara kadar hemen hemen hiç elişleriyle

uğraşmamıştım.Bu bir açlık yaratmış,şimdi

oburca her türünü deniyorum.

İlerki tarihlerde yapılacak kermesler için biriksinler bakalım.

Birarada durdukları kutuyu açınca mis gibi kokuyor,

mutlu oluyorum.Sanırım lavantanın rahatlatıcı bir etkisi

var. O yoksa çayının mıydı?:)


Burada da elbiseli lavantalar var.

1 yorum:

  1. İYİ DİLEKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.ÇOK GÜZEL ŞIK OLMUŞLAR.LEVANTA KOKUSU SİNİRLERE ÇOK İYİ GELİYORMUŞ.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet