5 Mayıs 2010 Çarşamba

Kitaplardan...


Bu kitapları okuyalı epey oldu ,ama bir türlü yazamadım.

Sözedeceğim ilk kitap ''Şu Dağın Ardı İran ''çok etkileyici ve mutlak okunması gereken bir gerçek yaşam öyküsü.




İkinci kitap Ayvalık ve Cunda ile ilgili.

''Cunda Yolu Ayvalık'tan Geçer''

Yazarı Ahmet Yorulmaz ,

bizi adanın eski sokaklarında bir yolculuğa çıkarıyor.
Eski yıllarda yaşamış insanların
hikayelerini dinlemek bu yöreyi sevenlere ayrı bir zevk veriyor.

Eğer Cunda'ya gelip gitmişliğiniz varsa kitabı daha çok seversiniz
sanırım.Ben İstanbul'dan gelip,Ayvalık'a yerleşmiş birisi
olarak bu topraklara ve buranın insanlarına ait anıları dinlemekten
çok mutlu oldum.

1 yorum:

  1. özellikle ayvalığa ve cundaya gitmeyi çok istiyorum bu aralar kitabı not aldım teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet