21 Eylül 2011 Çarşamba

Hızlı Klavye Kullanmak İster misiniz ?



Hepimiz klavye kullanıyoruz ama yeterince hızlı mıyız?

Zamandan kazanmak hiç fena olmaz diye düşünüyorum.

Benim gibi yazma hızınızı arttırmak istiyorsanız okumaya

devam edin.Burada 15 derste ,tabi bol bol sabırla :)

(Aşağıda ekte verdiğim daha eğlenceli sanırım.)

10 parmak yazmayı öğrenebilirmişiz.

Hadi bakalım deneyelim,görelim.
EK : Oyunlarla öğreten  link  burada 

Yazma oyunlarını tıklayınca çıkıyor.

Anlamlı yazıları daha hızlı yazıyoruz,bunu farkettim.
Klavyeyi hızlı kullanmak sonuçta bize zaman kazandıracaktır.

3 yorum:

  1. Evet evet ben çok hızlı klavye kullanabiliyorum. 6 dili on parmak çok seri yazabiliyorum he he. Size kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Çok yararlı bir paylaşım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Dilek ne iyi ,kıskandım seni :),
    Elif güzel güzel de ben birkaç parmakla hem daha hızlı hem daha hatasız yazıyormuşum.İki gündür çalışıyorum daha fazla bir yol gidemedim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet