7 Şubat 2012 Salı

Kazaktaki Yenileme,Bereler


Siyah bir düz kazağım böyle değişik bir hava kazandı.
Gerçi eski değildi :)
Küçük bir yumak fantazi yünü (nasıl tarif edeyim bilemedim )
sonuna kadar kullandım.
Nasıl mı ?
İnce yünü ,kalın şişle ( haroşa ) örünce delikli bir yaka parçası elde ettim.
Ucuna püsküller yaptım ve bunu yakaya monte
ettim . (sıkılınca çıkarılabilecek şekilde)
Kollarda ve etek kısmında da bir uyum sağladım.



Bozuk para çantasında ve bere kenarında da kullandım
En son kalandan telefonluk yaptım :)
Bu da diğer bir bere.
Tığla yaptım,kenarına ve çiçeğine geçtiğim angora yünle nostaljik bir model oldu...

6 yorum:

  1. ellerinize sağlık harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Güzel geridönüşümler olmuş. Çok da hoş görünüyorlar. Sağlıkla kullanın. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ne harika bir uygulama bu böyle, çok şık olmuş doğrusu :)
    Yün seçimin çok güzel bi kere...Çantan, beren... harikasııın :)

    YanıtlaSil
  4. Kazağın çok farklı bir havası olmuş.Bereyi ise çok beğendim.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Smilena,Dilek çok çok teşekkürler :)

    Banuca sen de harikasın.Yeni saçını
    beğendim doğal olmuş...

    Nazan çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok şık bi değerlendirme olmuş ellerine sağlık...
    paylaşımın içinde ayrıca tşkkürler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet