8 Haziran 2012 Cuma

Fotoğraf Kareleri

İstanbul günlerimden fotoğraflar ,onlar anlatsın uzun yazmayım.
Zaten sol elimde baş parmakla bilek arasında bir noktada bir
sıkışma oldu ,bir aydır çekiyorum.Arada bileklik takıyorum.
Doktora gittim,umarım geçer...

Üsküdar'da kaldığımızı söylemiştim.
Önce  yürüyüş mesafesindeki  annemin çok sevdiği
-Sunay Akın'ın  da-Kız Kulesi :

Camdan bacalardaki martıları çektim.

Her gidişimizde İstanbul Modern'i ziyaret ederiz.
Bu fotoğrafta yan taraftaki sergi afişinin önünde...

Bu sevimli sincap, Yıldız Parkında eşimin objektifine uzun uzun  poz verdi.





Taksim ,İstiklal Caddesinden Galata'ya doğru yürüyüş güzel.
Kuledibin'den aşağıya geze geze inmek de.
19 Mayıs'taki coşkulu yürüyüşte de -Türkiye Gençlik Birliğinin düzenlediği- oradaydık.


Büyük    Ada'dan bakış...

Minik ve ne sevimli değil mi?

2 yorum:

  1. Güzel ve Şirin Resimler Teşekkürler. Çiğtem Onur

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel resimler yorumsuz gecilmez teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet