29 Temmuz 2012 Pazar

YouTube Videoları Bilgisayara Kaydetmek

Ben bunun kolay bir yolunu yeni öğrendim ve buradan
Yazıya sevimli bir şey katayım dedim :)


paylaşmak istedim.Cengiz hocanın , ingilizce derslerini tekrar izlemek

için bir yol arıyordum,öyle buldum.

Böylelikle önce bilgisayarınıza kaydetip,sonra fırsat

 bulduğunuzda izliyorsunuz.Bu işi yapan keepvid.com. 


Programı indirmenize gerek yok. Sadece gerektiği

 zaman gidip ,kullanıyorsunuz.Şöyle :

tıklayıp,büyük görebilirsiniz.

1- O kutucuğa daha önce youtube'dan kopyalamak istediğiniz
videonun linkini yazıyorsunuz.

2-Şöyle bir kutu geliyor ;

I accept kısmını işaretleyerek kabul edip ,sonra Run'a basıyorsunuz.

3- Şimdi aşağıdaki ekran görüntüsü gelecek.


Oradan kayıt seçenekleri var,birini işaretleyip,artık videoyu

masa üstünüze indirebilirsiniz.

Sağolasın keepvid.com :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet