9 Ağustos 2012 Perşembe

Soğuk Yeşil Çay ve Kitap


Susuzluğu giderecek sağlıklı bir içecek.
Bu tarifin sadece çayla olanını öğrenmiştim.
Ben biraz değiştirdim.
Doğadan Portakallı Yeşil Çay (2 poşet )
1poşet bergamutlu siyah çay

3 fincan su kaynatılır,çaylar kaynamış suyun içine
 konur birkaç dakika demlenir.Poşetler çıkarılıp,çay
 sürahiye alınır,istenirse biraz daha su eklenir.
Soğutulur,içine nane yaprağı,limon dilimleri ve buz eklenip,içilir.
İçecek tarifinden sonra sıra geldi kitaba ;

Oya Baydar'ın '' Sıcak Külleri Kaldı ''


Henüz bitirmedim,ama bazı kitaplar ilk sayfalardan bellidir.

Okuyanı sarar,götürür.Bu da öyle bir kitap...

1970-1980 ler siyaset ortamı,toplumsal olaylar ve savrulan

insan hayatları edebiyat tadıyla romanda veriliyor.




2 yorum:

  1. dönem romanlarını okumak hoşuma gidiyor olay örgüsündeki ipuçlarını takip etmek güzel oluyor
    ya bu yeşil çayı sevemedim bir türlü halbuki ne kadar yararlı neyse bir gün diyeyim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalın bir roman şimdi ortalarındayım,bazı yerleri aynı hızla gitmiyor.Yeşil çay aslında sıcak içilir tabi ama ben yazlık yaptım.Doğadan markasının portakallısını denedin mi ? Sade yeşil çayı ben de sevmiyorum.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet