9 Eylül 2012 Pazar

Günden Kalanlar


Görsel olsun diye ekledim,
(manzara Tuscany by Mauro Tronto)

Dün  iki etkinlik vardı bizim buralarda.
İlki Enver Aysever 'in söyleşisi ki güzeldi.
Sonrasında kitaplarını imzaladı.
Ben de '' Bir An Bin Parça '' adlı romanını aldım.
Okuduktan sonra bahsederim artık.
Benim için kitap yönünden bereketli bir gün oldu.
Ismarlayıp da kaç gündür beklediğim kitap gelmiş ,
sabah onu almaya Ayvalık'a indik.
Ferhan Şensoy 'un  '' Başkaldıran Kurşun Kalem ''.
Tuğla gibi kalın ama onun kaleminden hızlı okunuyor.
Başladım bile :)

Aslında akşamki etkinlikten hiç söz etmeyecektim.
Çünkü burada genelde beğendiğim şeyleri yazıyorum.
Okuyup beğenmediğim kitapları yazmıyorum mesela.
Sonuçta bir emek var.Benim beğenmediğim bir başkasının
hoşuna gidebilir.
Eveleyip geveledim biraz ama,
 Ali Poyrazoğlu ve Nilgün Belgin 'in,oynadıkları
'' İyi Günde Kötü Günde '' beklediğim gibi hiç değildi.
Daha önce çok güzel oyunlarını seyretmiştim.
Açıkça bu oyunu tavsiye etmiyorum.
Rüzgar çoktu,dekor kurulamamıştı ,metni sevmedim.
İkinci yarısını seyretmeden ayrıldık :(






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet