21 Kasım 2012 Çarşamba

Gazete Kağıdı Değerlendirmesi 2



Bu yukarıdaki tabak da dergi kağıtlarından.


Bir önceki kayıtta bu boruların yapımını anlatan videoyu eklemiştim ya,
İşte tabağımı öyle yaptım.Taban hazır olunca ,sonraki sıraları
yukarıya doğru çekerek beyaz tutkal marifetiyle sabitledim.
Islakken katmanları oynuyor,kuruyunca sertleşiyor.
Kahve renkle boyadım,üzerine hafif metalik sedef geçtim.


Üzerindeki yuvarlakları denemek için koydum,
henüz yapıştırmadım.Ne dersiniz ?
 En üsteki çiçeklerin bulunduğu fotoğraftaki hali mi ,
bu yuvarlaklı hali mi olsun...


2 yorum:

  1. Ne kadar marifetliyiz, ne guzel olmus bu tabak..emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  2. yuvarlak hali daha güzel duruyor kanımca.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet