6 Aralık 2012 Perşembe

Abajur Kendin Yap



Antre için yaptığım bir aydınlatma tasarımı.

Evdeki malzemelerle yaptığımdan sıfır maliyetle.

Pembeli şirin bir şey  oldu :)

 Oldukça da iyi aydınlatma sağlıyor.

Sıva filesinin farklı bir yerde uygulaması :)
Kullandığım Malzemeler :

Sıva filesi- iyi ki bir işe yarar diye saklamışız :)

Bir silindir yaptım,iki kattan.Zımba teli marifetiyle sabitledim.

Delikli olması çok işime yaradı.Asma telini taktım.

Birleşim yerini dikerek tutturdum.



Sonra üstüne pembeli yünlerimden geçtim.

Uçlarına devam ettim.Üst kısmına uzun -kısa saçaklar bağladım.

7 tane gül yaptım ,krapondan.Bir önceki kaydımda zaten epeyce güllerle

haşır neşir olmuştum.Burada yaprak da kullandım.

Yeşil kağıt olmadığından tam bir değerlendirme örneği

olarak az kullanılmış fotokopi kağıtlarını arkalı önlü yeşile boyadım.

Kuruyunca, yapraklarımı yaptım.


11 yorum:

  1. Çok ilginç malzemelerle harika bir değerlendirme olmuş, çok hoşuma gitti, ellerinize sağlık, Sevgiler...
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık aynı malzemeyle bende bir abajur yaptım bakmak isterseniz http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/2012/01/plastik-kanvastan-abajur-sarkt-yaptm.html

    YanıtlaSil
  4. çok hoş çok beğendim ellerinize sağlık ama bir şey sormk istiyorum. Bu odayı çok fazla aydınlatıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koridoru oldukça aydınlatıyor,kumaşla kaplanmadığı için.Ek olarak ,daha düzgün durması için alt kısmına kartondan bilezik şerit ekledim.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet