25 Nisan 2013 Perşembe

Çiçek Etkinlikleri,Kağıt Kesme

Belki de ismi farklıdır...
Gerçek bitki bu tabi ki :)

Yukarıdaki saksı ,sanırım şimşirden yapılmış.
Bahçelerde çok hoşuma gidiyor.
Evdeki  elişi çiçek koleksiyonuma bir de yeşillik
katılsın dedim.Krepon kağıtlarımı önüme aldım,
bu arada stok bitmedi hala :)
Kağıt kesme ve kağıt yapıştırma işlemlerine başladım.
Yine sıcak silikon kullandım.
Aynen  çiçek yapımında anlattığım şekilde çiçek yerine
yaprak yaptım.Elle  kağıtları önceden biraz buruşturuyoruz.
Alt zemininde kullandığım şeyin,adını bilmiyorum.
İçine yün konur,deliğinden ip çıkar ya o top işte.
Fotoğrafta da görülüyor,yarısını


bu projede kullanmış oldum.
Kendisini bana bir tanıdık vermişti,
böyle daha çok işe yaramış oldu:)
Saksıyı da dantel yapıştırarak süsledim.
Krepondan ağaç yapımı bittikten sonra sıra
kelebeklere geldi,onlar da (kağıt) ağacıma kondular :)

Kaktüsler gerçektir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet