18 Nisan 2013 Perşembe

En Pratik Pizza ,Tencere Pizzası


Bu harika ve kolay tarif bir blog arkadaşımdan.

Kendi buluşum olmadığı için uzun uzun tarifini yazmıyorum.

Aşağıda linkini vereceğim,siz de öğrenip yapın diye.

Fırın yerine tavada pişmesi çok pratik geldi .

20 dakikada hazır :)

 İki kez yaptım çok beğendik, seramik yayvan tencere kullandım .

Hafif yağladığımız için rahatlıkla çıkıyor,yapışmıyor

Tarifteki ölçüyle 4 dilim pizza çıkıyor,iki kişiye yeter sanırım.

Ben tariften farklı olarak ,hamuru yayınca azıcık domates püresi

ve kekik kattım.Evde tam buğday unu var,onu kullandım.

Bir de bu sefer tembellik ettim,rende yerine parça parça

kesip taze kaşar kullandım.Nasılsa eriyor :)

Sizi Güldane'nin mutfağına yolluyorum :)  Afiyet olsun...



1 yorum:

  1. Beğenmenize çok sevindim.Aslında arada sırada ben de domatesli ve kekikli yapıyorum.Ölçüyü ikiye katlayarak balık tavasında daha büyük pizza elde etmek mümkün.Bu tarifle hazır pizzalara son...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet