1 Mart 2014 Cumartesi

'' Yeni Makaronlarım ''

Renkli görüntüleriyle ,çekici makaronların
tadını açıkçası bilmiyorum, yapılışında badem unu
kullanıldığı için hoş bir tadı olabilir. Makaron Yapımını
merak edenler aşağıdaki adrese bakabilirler.

keçe makaronlar
Ben konunun, keçe tarafına baktım açıkçası:)

Daha önce de minik pastalar yapmıştım, bunlar da

onlara arkadaş oldular.Tam bir eldekileri değerlendirme .

Bazılarında keçe kullandım,bazılarında pamuklu,penye

kumaşlarımdan yararlandım.

Ana malzeme, metal kapaklar,keçe,elyaf.


Yeni Fikirlerinizi Bekliyorum; 

kapaklardan başka neler yapılabilir ?

Çünkü cam su şişelerinden kalan bu metal kapaklar
 (yukarıdaki foto) devamlı birikiyor. 
Yapımı:
Tıpkı yoyo yapar gibi yuvarlak parçayı teyelle büzüyoruz.

2 tane yapıp,az elyaf koyup,sonra kapakları birbirine dikiyoruz.

Üzeri süslenirse pasta oluyor.
Kedinin de gözü içeride :)







Katlı pasta servisinin yapımını ,burada yazmıştım.

Makaron nedir ? Nasıl yapılır ? buradan...

2 yorum:

  1. Çok şekerler bende buralardayım beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem,teşekkürler.Siteni izlemeye aldım.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet