12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bilgisayarda Çok Çalışanlar İçin


Başlığa bakıp da merak ettiyseniz hemen yazayım.

Size bir program tavsiye edeceğim.Küçük ve ücretsiz bir program bu.

Gözleriniz yorulmasın,rahat etsin diye.

Ben de bir tesadüf sonucu öğrendim, hemen indirip,kullanmaya başladım.

Bulunduğunuz bölgeyi ( ben posta kodunu girmiştim ) yazıyorsunuz.




Programı indirip,çalıştırdıktan sonra otomatik olarak gün ışığına göre

monitörün rengini kendi ayarlıyor.Gündüz normal beyaz renginde,

gece daha krem renk oluyor. (Fotoğraf düzenlemesi yaptığınız zamanlarda

resmin alt tarafındaki kutucuğu işaretleyip

programı devre dışı bırakabilirsiniz.)

İşte adı : f.lux

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet