24 Mayıs 2014 Cumartesi

İngilizce Kaynaklar


Bir kaç İngilizce Öğreten siteyi buraya ekliyorum.

İlerlemek için çalışmaların süreklilik taşıması gerekiyor.

Bu adresi daha önce de yazmıştım. https://www.duolingo.com

Çalışmak hiç sıkıcı olmuyor, zevkle öğreniyorsunuz.

Oyun gibi aşamaları var, çalıştıkça bir seviye ilerliyorsunuz.

Beceri ağacı diye bir şey var.Tüm kilitler açıldığında ağaç

tamamlanmış olacak.Bakalım , ağacımı bitirmeye daha var :)

İngilizcede konular birbiriyle bağlantılı olduğundan bir seviyeyi

tamamlamadan diğer derse zaten geçemiyorsunuz, sistem izin

vermiyor.Şimdi yeni özellik geldi, vikipedi gibi kaynaklara topluluk

olarak gönüllü tercüme yapmak gibi...
                         

2. İNGİLİZCE SİTE ÖNERİM

Lang-8 . Bu sitede çok çeşitli dilleri konuşan insanlar var.

Örneğin siz İngilizce öğrenmek isterken,

İngiliz biri de Türkçe öğrenmek istiyor olabiliyor.

Yazınızı yazıp yolluyorsunuz (sanki blog için yazar gibi )

Sonra mutlaka o yazıyı , ana dili İngilizce olan biri düzeltiyor.

Eğer isterseniz siz de Türkçe konusunda yardım ediyorsunuz.

Lang-8 sitesine gireli çok olmadı gerçi, ama günlük yazı yazmak da 

faydalı oluyor.
                                         *
Ben Google Chrome tarayıcı kullanıyorum.Araç çubuğuna, tercüme

için tureng aldım, kelimeleri kolayca bulmaya yardım ediyor.

Hem İngilizce yazıp, Türkçe'sini ve Türkçe yazıp İngilizce'sini

aratabilirsiniz.Diğer tarayıcılarla da oluyor sanırım.

3. Bir başka site de burada


Nasılsa Youtube' a giriş yollarından birini bulmuşsunuzdur.

Jennifer' ın sitesini yeni keşfettim.

Dersleri tatlı bir sesle tane tane anlatıyor :)

Bakmalısınız...

♥♥♥

Kısa bir aradan sonra görüşmek üzere hoşça kalın...




1 yorum:

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet