2 Aralık 2012 Pazar

Krapon Kağıdından



Benim de bir gül ağacım olsun dedim.


Epeyce bir gül gerekiyor, yap yap bitmiyor.
Artık 100 tane mi  daha fazla mı saymadım :)
Altındaki küre kısmını gazete kağıdından oluşturdum.
Hazır olarak da köpükten sanırım satılıyor.
Sadece televizyon seyrederken yaptığımdan, günlere yayıldı bu proje.
Akşam yaptığım 5-10 tane gülü gündüz silikonla ağacıma yapıştırdım.
Daha küçük bir saksı ile yine küçük bir küre daha az gül
gerektireceği için daha çabuk biter.Neyse ortaya çıkmaya başlayınca
sevdim:)
 Kullandığım malzemeler ;
 krapon güllerin uçlarını kapamakta
beyaz tutkal ,küreye yapıştırmakta sıcak silikon,kuru dal,
saksı içinde ağırlık olsun diye taşlar ve üstüne derz döktüm.
Donduktan sonra sağlam oldu.Kahve renk bir saksı pembe
güllerle iyi durmadığı için onu krem rengine boyadım.
Krem boyayla , fırçanın ucunu azıcık güllere değdirerek,
güllerime doğallık verdim.
Derzi de yeşil boyayıp,ot görüntüsü için kırpık yeşil yün ekledim :)
Tabi ilk önce dala gazete kağıtlarıyla bir top kafa yapılıyor,sonra dalımız
saksıya konuyor,taşlar üstüne ve derz dökülüyor.


En son saksıya güllere uygun pembeli süslü yünden
 üç sıra dolayıp,bağladım.

16 yorum:

  1. cidden çok şık ve güzel olmuş.çok beğendim.güle güle kullanın.ben polarla yapmayı düşünüyordum kraponu düşünmemiştim ama şık oluyormuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay, ben de ilk kumaştan yapılmışını internette görmüştüm.Elimde uygun kumaş olmadığından kağıtla denedim,sevgiler :)

      Sil
  2. Ben evimde canlı bitki yetiştiremiyorum. Sanırım düzenli bakamadığım için kuruyorlar. Bu çiçekler çok güzel :) sulama dertleri de yok, ellerine sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı gibi olmasa da çiçeksiz kalmayalım değil mi?Dekorasyona göre rengini seç :)Sevgiler...

      Sil
  3. elerinize sağlık bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel gülleri herhalde kendine doğum günü hediyesi yaptın, yoksa yanılıyor muyuuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banuca nerden bildin ,bugün benim doğumgünüm.Kendi çiçeğini kendin al ya da yap hesabı :)

      Sil
    2. Kaydetmişim listeme Çiğdemcim, nice seneler bu güzellikleri paylaşmak dileğiyle, doğum günün kutlu olsun :)

      Sil
    3. Banucuğum inceliğin için teşekkürler,hep üretken olalım arkadaşım :)

      Sil
  5. çok beğendim yapılacak listeme ekledim:)) yapıp blogumda yaparsam haber edeceğim:)) gelip bakarsın olmuş mu becerebilmiş miyim diye:)))

    YanıtlaSil
  6. Çok çok güzel, en yakın zamanda ben de yapacağım, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık pembe rengi çok severim...doğum gününüz de kutlu olsun...nice güzel yaşlara Çiğdem hanım...sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Blogda görülmesi biraz zaman alabilir.

Popüler Yayınlar

10 marifet